هلال‌احمر افغانستان از ایران برای کمک به سیل‌زدگان بغلان درخواست کمک کرد ۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه سی‌وششم کتاب تهران رئیس کل موزه ملی ایران: ما باید میراث افغانستان را به درستی به جهان معرفی کنیم به بهانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران | با چهار رمان معروف با موضوع افغانستان آشنا شوید احتمال بارندگی شدید در ۲۲ ولایت افغانستان در روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به آخرین آمار تلفات در سیل افغانستان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید کاظمی قمی بر اهمیت گروه تماس منطقه‌ای ثبات افغانستان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر: سازمان‌ملل قاچاق موادمخدر از افغانستان را تهدید در نظر بگیرد گزارش سازمان ملل از سیل افغانستان | ۱۸۰ تن کشته شدند و نزدیک به ۹ هزار خانه تخریب شد امیرعبداللهیان خواستار توجه جدی سازمان ملل به وضعیت مهاجران افغانستانی شد هشدار هواشناسی افغانستان در رابطه با احتمال وقوع باد‌های شدید وزیر حج طالبان با اردوغان دیدار کرد باقری: حضور آمریکا نقش مهمی در گسترش ناامنی در افغانستان داشت + فیلم تقدیر مقام طالبان از کمک ایران به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان هرات آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان افغانستان کاظمی قمی از آمادگی ایران برای ارسال کمک به مناطق سیل‌زده افغانستان خبرداد طالبان: تاکنون ۳۱۵ نفر در سیلاب‌های اخیر بغلان جان خود را از دست داده‌اند ویدئو | میزبانی حرم رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت ابراز تأسف سخنگوی وزارت خارجه درپی وقوع سیل در افغانستان ۳۰۰هزار کودک در سیلِ ولایت بغلان افغانستان آسیب دیده‌اند
سرخط خبرها

ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان

  • کد خبر: ۲۲۵۴۳۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
  • ۲
ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان
شب گذشته جمع زیادی از مهاجران افغانستان مقیم مشهد با حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد این شهر، قهرمانان تیم ملی فوتسال افغانستان را در آغوش کشیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته جمع زیادی از مهاجران افغانستانی مقیم مشهد با حضور در فرودگاه این شهر به استقبال کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان رفتند.

حضور پرافتخار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود این تیم به جام‌جهانی در روزهای گذشته واکنش‌های مثبت زیادی به همراه داشته است.

تیمی که کادر فنی آن را مربیان مشهدی تشکیل داده‌اند و بازیکنان آن از دل زمین‌های فوتسال در روزهای مهاجرت سربرآورده‌اند. 

مجید مرتضایی و همکارانش کاری بزرگ و تاریخی برای ورزش و مردم افغانستان انجام دادند؛ کاری که تا قبل از جام ملت‌ها کمترکسی احتمال آن را می‌داد که شاگردان جوان و خوش‌تکنیک مجید مرتضایی از عهده آن برآیند. اما حالا نام فوتسال افغانستان در کنار نام‌های بزرگ فوتسال جهان ایستاده و قرار است در ماه‌های آینده بازیکنان تیم ملی این کشور توان فنی خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند جهان محک بزنند.

شب گذشته سالن شماره ۳ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، سراسر غرور و شادی بود. مهاجران افغانستانی که جنگ فرصت شادی و تجربه‌های این‎‌چنینی را از آن‌ها گرفته است، با حضور در فرودگاه و استقبال از تیم ملی کشورشان، حمایت تمام‌قد خود را از تیم محبوبشان اعلام کردند.

اینجا ببینید:

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
جیران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
1
0
باعث افتخار ماست که همسایه ما به پیروزی نائل شده است. تلاش و اراده وقتی با یک رهبر خوب ورزشی باشد. نتیجه های بهتری هم در دراز مدت به ثمر می نشیند. با تشکر از همه تلاش ها و کادر فنی تیم و البته مربی و البته خبرنگار هاشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
2
1
مگه افغانی تیم ورزشی داره ،عین جک هس،خخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->